Політика повернення та обміну
Шановні покупці, наша компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», який дає вам право повернути або обміняти товар, який не підійшов вам за характеристиками протягом 14 днів з моменту покупки.
Обміну та поверненню не підлягають товари із переліку затвердженого постановою КМУ від19.03.94 р. № 172.
Обмін та повернення товару належної якості
Можна обміняти товар належної якості на аналогічний товар. Обмін товару проводиться протягом 14 днів, за винятком дня покупки, за умови, що товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару. Відсутність у Вас касового чека або іншого документа, що підтверджує оплату, не позбавляє Вас можливості обміняти товар.
У разі відмови покупця від товару належної якості вартість доставки товару та відправки його назад оплачується покупцем.
Чи всі товари можна повернути?
На жаль, не всі. Окрім товарів, які були у використанні, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» повернути також не можна: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни, фотоплівки, парфумерно-косметичні вироби, зубні щітки, помазки для гоління, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).
Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі. Зверніть увагу: не всі категорії товарів підлягають поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів». Можна повернути товар, якщо: при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір; товар не такий, як ви очікували; товар не відповідає опису або фото; товар неналежної якості. Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, гарантійний талон та повну комплектацію.
Яка вартість доставки товару при поверненні?
Ви можете повернути товар «Новою поштою». При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару. Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.
Умови повернення товарів неналежної якості.
Відповідно до статті 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів щодо споживаного товару, такий товар має бути підданий спеціалізованій експертизі. Обмін чи повернення коштів за такий товар здійснюється лише за результатами експертизи (спеціалізованого сервісного центру). Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника. Після проведення експертизи наші менеджери повідомлять вас по телефону про результати та нададуть документ для підтвердження.
Якщо у Вас виникли проблеми з товаром, спочатку здійсніть такі дії:
- зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом .
- Заповніть електронну форму, в листі сформулюйте проблему, що виникла, наш консультант допоможе вам вирішити її без зайвих проблем.